27 mai 2005

Sandnes morra blues

Eg kjenner ein del hyggelege folk frå Sandnes. Dei snakkar treigt og eg tenkjer treigt, evt. på andre ting, så det går bra. Det var dessutan i Sandnes at eg for fyrste gongen var vitne i ei rettssak. Saka var reist av Mållaget mot Sandnes kommune og galdt ulovleg blanding av nynorskklassar og bokmålsklassar.Mållaget vann rettssaka. Sandnes kommune sa deretter at dei ville respektere domen. Eg hadde til og med møte på Flesland lufthamn med ein av dei leiande byråkratane, Ingvar Torsvik. Vi sat oppe på kafeen på toppen (over kontrollpunkta), eg har aldri brukt å sitje der oppe, fint forresten der, sjølv om kaffien ikkje var topp, i alle fall sat vi der og snakka om kva ein skulle gjere framover i Sandnes. Det var snakk om målbruksplan og det eine med det andre. Han skreiv ned nokre punkt på eit ark, og sa at no hadde vi "dialog". Så anka Sandnes kommune. Og alt snakket på Flesland var gløymt, tydelegvis. Anken frå kommunen vart kjend i påska, på ein av dei ettermiddagane det var sol. Nuvel. Men Mållaget vann igjen, og det var for nokre dagar sidan. Men så i dag får eg høyre frå Egil Astad i Sandnes mållag at Sandnes kommune ankar nok ein gong. Denne gongen til Høgsteretts kjæremålsutval.

Til Sandnesposten seier den mannen eg møtte på Flesland, Ingvar Torsvik, at nynorsken vil tape på sigeren til Mållaget. For dersom nynorskelevar skal få eige gruppe, "risikerer en fort at det ikke vil være nok foresatte som velger bokmål som hovedmål for sine barn".

Eg ser ikkje heilt problemet her.

Ingen kommentarer: